Beoordelingen van Pizzeria - Grillroom Mi Amore Noordscheschut

Recente recensies

5.0
Rieks Benjamins
13 juni 2026
Anouchka
12 juni 2026

Was supper

Wilting
12 juni 2026

Wat een vriendelijke man die gisteravond ons eten kwam bezorgen, daar word je toch vrolijk van! Het eten was heerlijk! Wij bestellen zeker vaker bij jullie!

Jesshoogeveen
8 juni 2026

Het eten was heerlijk, de bezorger ook haha

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pomp
7 juni 2026
Sandra Boer
5 juni 2026

Lekkere spareribs gehad dit keer. Patat lekker gekruid en knapperig. Het eten van Mi Amore is altijd goed en lekker. Het personeel is vriendelijk.

Jessica
31 mei 2026

Eten was lekker en goed warm na bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janneke
31 mei 2026

Het was super lekker! Heel goed en de bezorging was ook Top, keurig op tijd, een tevreden klant.

Bert
30 mei 2026
Susan
25 mei 2026

Lekker eten! En altijd op tijd bezorgd!!

Regina Oost bijl
24 mei 2026

Zoals elke keer heerlijk gegeten en bezorging netjes op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique wouters
16 mei 2026

Goede pizza. Misten alleen de knoflooksaus. Ik had aangevinkt geen extra saus maar dan dus wel de gebruikelijke saus. Pizza was heel lekker!

Mechteld
15 mei 2026

Wat een verbetering van het bakje van de Tzasiki! Complimenten daarvoor. Ook de hoeveelheid is voor de prijs die je betaald nu voldoende!

Miechèl Wachtmeester
14 mei 2026

Heerlijk gegeten met mijn ouders. Lasagne was echt heel lekker. Voor herhaling vatbaar!

Strijker
9 mei 2026

Eten was heerlijk en keurig optijd bezorgd.

Talitha
7 mei 2026
Miriam Ossel
26 april 2026

Het eten was heerlijk dit is een blijvertje als we weer hier op de camping staan. Ook heel snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
26 april 2026

De bezorger kwam op de afgesproken tijd. Het eten smaakte erg goed. Zeker tevreden!

Otto Lip
19 april 2026

Bestellen zeker nogmaals, lekkere pizza's!

Veuger
18 april 2026

Weer super net als anders

Salomons
18 april 2026
Henriette Kroezen
18 april 2026

Was weer super! Wij bestellen best wel vaak en het is altijd goed voor elkaar. Ga zo door!

De Bie
16 april 2026

Altijd goed eten, wat je ook besteld

Jenny
15 april 2026

Was weer top

Henk
12 april 2026
Oelen
12 april 2026
Henk
11 april 2026

Was weer top! Snel bezorgd en het eten was erg lekker.

Bert.
10 april 2026
Yuliia
7 april 2026

Supersnelle levering, heerlijk bereid. We zijn erg tevreden! Eet smakelijk allemaal :)

Pauline v Miert
6 april 2026

Heerlijke pizza’s , keurig op tijd de bezorging en bevestigings mail ! Complimenten !

Gert
6 april 2026
Marjan
5 april 2026

Zoals altijd weer top voor elkaar en heerlijk gegeten!

Quint Mulder
5 april 2026

Lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke Kleine
5 april 2026

Het eten was super lekker, de bezorging was netjes en vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
3 april 2026

Verrukkelijk 👌 en snelle bezorging

Peter
3 april 2026

Vriendelijke bezorger en precies op afgesproken tijd

Suzanne
27 maart 2026

Heerlijk gegeten

Elma
26 maart 2026

Altijd superlekker, en snel bezorgd

Erik Ten Caat Engels
19 maart 2026

Lekker eten, vriendelijk personeel en korte wachttijden bij afhalen

Cloë
17 maart 2026

Vlotte bezorging en voldaan aan wensen

Bruinsma
15 maart 2026

Lekker eten en hele goede service

Marjan
15 maart 2026

Weer heerlijk gegeten!

W
15 maart 2026
M zwiep
14 maart 2026

..

marga
13 maart 2026

was weer lekker

Rens duinkerken
12 maart 2026
Nick O
11 maart 2026
Mirjam
11 maart 2026

Nu voor de tweede keer besteld, echt heel erg lekker en elke keer een perfecte timing qua bereidingstijd.Zeer vriendelijke mensen.Echt een keer het proberen waard.

Jeannette
8 maart 2026

Heerlijk!

Erik Ten Caat Engels
2 maart 2026

Lekkere kapsalon en vlot bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Regina Oost bijl
1 maart 2026

Heerlijk gegoten van ons grill menu

Fam Dekker
24 februari 2026

Heerlijk gegeten.

H kleine
23 februari 2026

super goed niets op aan te merken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Scott
22 februari 2026
Smit
21 februari 2026

Snelle kevering en heerlijke pizza's weer!

Wolter
20 februari 2026
Sok
20 februari 2026
Erik Ten Caat Engels
16 februari 2026

Wederom lekker eten en vlotte bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Donders
13 februari 2026

Zoals altijd weer heerlijk

Janne
8 februari 2026

De pizza's waren verrukkelijk en de bezorging op de aangegeven tijd!

G.J WOLF
8 februari 2026
Dirk
7 februari 2026
Annie
3 februari 2026

Het is altijd goed en vooral lekker De pizza,s vallen hier goed in de smaak En mijn voorkeur gaat meestal uit naar de mi amore burger menu super lekker En veel krijg het niet op

Frieda
2 februari 2026

Het smaakte weer heerlijk

Erik Ten Caat Engels
2 februari 2026

Weet vlot bezorgd en lekker eten😀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dirk
1 februari 2026
Dominique van der Weide
28 januari 2026
Freddy
25 januari 2026

Super eten en vriendelijke snelle levering, Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annet Klepke
23 januari 2026

Super en snelle service. En super lekker eten , wij zijn vaste klant bij jullie.

Ido Buwalda
22 januari 2026

Top eten en goede bezorging. Blij dat ze in onze (vakantie-)omgeving zitten.

Otto
21 januari 2026

Heerlijke pizza keurig op tijd klaar en thuis ook nog warm.

Josefina
19 januari 2026
Dennis
19 januari 2026
Gert
18 januari 2026
Kroesen
18 januari 2026
Chantal
17 januari 2026

Heerlijk eten en supersnelle en vriendelijke bezorging!

Patryk Mastalerz
14 januari 2026
Philip Oosterlaak
14 januari 2026

Prima pizza's. Ook leuke service.

Sandra Boer
9 januari 2026

De geschatte tijd was 17.10 uur, maar het eten was er al om 16.50 uur. Dus sneller dan verwacht. Het eten smaakte zoals gewoonlijk weer heerlijk.

Vd vinne
4 januari 2026
Jan benjamins
4 januari 2026

Goed voor mekaar En mooi optijd bezorgd!!👍

Sander
3 januari 2026
Melle
3 januari 2026

Het was weer eens geweldig lekker Alles was nog warm

Jessica blok
2 januari 2026
Ter Wal
30 december 2026
Jeroen Nijmeijer
28 december 2025

Goede communicatie via de mail bij bestelling en snel bezorgt. Nette vriendelijke mensen die het eten brengen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stéphanie
28 december 2025

Heerlijke pizza weer. Op tijd klaar en reuze vriendelijk personeel! Dikke aanrader

Erik Ten Caat Engels
28 december 2025

Lekker eten en vlot bezorgd ondanks kou en mist!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk de Jonge
27 december 2025

Was weer heerlijk.

Veldman
26 december 2025

Geen is gewoon goed levering en de kwaliteit is ook om te smullen

Lianne
26 december 2025

Heerlijk pizza, die ondanks de afstand nog lekker warm aan is gekomen!

D.W
21 december 2025
Veuger
21 december 2025

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
21 december 2025
Marien
21 december 2025
Koster
19 december 2025

Altijd goed en heerlijk eten. Aardappelschijfjes lekker doorbakken en goed gekruid! Onze favorieten, wat wij meestal halen of bestellen zijn de pizzas, aardappelschijfjes en de shoarma is heerlijk en juist gekruid. De knoflooksaus ook super! En wat vooral handig is, je kan kiezen voor contant betalen bij bezorging ipv perse vooraf met ideal bij een online bestelling. Oja en ook in HGV word er vaak snel bezorgd! Top!

Erik Ten Caat Engels
18 december 2025

Lekkere kip kapsalon, mooie portie en vlot geregeld. Mooie en duidelijke website.

Pieter
16 december 2025

Het eten is altijd goed hier, ik bestel vaak spare ribs soms pittig en soms zoet maar de smaak is exact hetzelfde maar....dat is geen enkel.probleem want ze zijn heerlijk!

gertjan
16 december 2025

was weer goed voor elkaar

Finkers
15 december 2025

We moesten nog en uur wachten na de verwacht verwacht bezorg tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.